Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Dieta > Dieta z błonnikiem

Co na śniadanie?

Jedni bez śniadania nie wyobrażają sobie rozpoczęcia dnia, inni uważają, że jego jedzenie nie jest wyjątkowo ważne. Jedno jest pewne – śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i powinniśmy je jeść niezależnie od wieku i zajęcia jakie wykonujemy. Telewizyjne i internetowe reklamy bombardują nas zapewnieniami, że ciasteczka zostały specjalnie przygotowane po to, by spożywać je na śniadanie, a tajemnicza formuła zapewni siłę na cały poranek. Niestety wszelkie przetworzone wymysły z dużą zawartością cukru nie są dobrym pomysłem. Co jeść na śniadanie? Opcji jest wiele, ale należy pamiętać o tym, by w posiłku znalazło się coś co da nam siłę na sam początek i coś, co będzie uwalniało energię przez dłuższy czas. Dobrym wyborem będzie owsianka z dodatkiem owoców. Rano warto też spożyć odrobinę zdrowego tłuszczu, a jeśli w ciągu dnia mamy ochotę na słodycze to najlepszym czasem na ich spożycie jest poranek. Właśnie wtedy mamy największą szansę na to, że uda nam się spalić zawarte w nich kalorie. Źródło: http://opieka-medcorp.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.