Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Dieta > Nie dieta a zdrowe życie

Lekkie śniadanie na diecie

Diety odchudzające zwracają szczególną uwagę na śniadania. Rzadko, która ma w swoich zasadach brak tego posiłku, co jest bardzo istotnym szczegółem. Nawet dieta kopenhaska, uchodząca za bardzo surową, tylko w czasie pierwszego dnia zaleca zamiast śniadania filiżankę kawy. W następne dni poleca odpowiednie posiłki.
Jeżeli jest się na diecie odchudzającej lub po prostu dba się o linię, warto przerzucić się z ciężkich, kalorycznych śniadań na coś lekkiego. Najlepszym zestawem jest pieczywo razowe z dodatkami. Im więcej wśród tych dodatków jest warzyw, tym lepiej. Pomidor, ogórek, rzodkiewka, szczypiorek, to wszystko sprawi, że śniadanie będzie zdrowe i lekkie. Można do niego dodać plasterek żółtego sera lub drobiowej szynki. Dobrze sprawdza się również twaróg z rzodkiewką i szczypiorkiem. Jada się go z chlebem lub bez niego, jednak z tak samo pozytywnym skutkiem. Trzeba jedynie pamiętać, żeby wybierać chudy twaróg, podobnie jak przy wyborze pieczywa na śniadanie, najlepiej inwestować w pieczywo razowe.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.