Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Trening > Sport to zdrowie

Nabiał na deser

Osoby, które decydują się na przejście na dietę po pewnym czasie odczuwają ogromną ochotę na zjedzenie czegoś słodkiego. Pofolgowanie sobie w tym może zniszczyć cały plan odchudzania, dlatego należy znaleźć zastępstwo. Owsiane batoniki, które tak często są polecane w czasie odchudzania, mimo wszystko zawierają cukier, więc nie zawsze stanowią dobry podwieczorek. Lepiej skupić się na czymś zdrowszym, czyli na przekąskach z nabiału. Można pójść najłatwiejszą drogą i jadać chudy jogurt – poniżej 3% – z owocami lub z dodatkami wspomagającymi dietę: owsianką i cynamonem. To samo dotyczy chudego białego sera. Jednak równie dobrą przekąską, a nawet kolacją jest kasza manna, zwana również grysikiem. Jak każda kasza ma w sobie dużo wartości odżywczych, a przygotowana z mlekiem zmienia się w deser, który można jadać zarówno na ciepło, jak i na zimno. Dodawać można do niego równie dużo jak do zwykłego jogurtu – cynamon, gorzkie kakao, starte jabłko. To wszystko sprawia, że w kuchennej szafce warto mieć nie tylko mleko, ale i grysik.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.