Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Dieta > Czy jeść mięso?

Odchudzające białko

Komponując codzienny jadłospis często nie myśli się o składnikach, które powinien zawierać zdrowy obiad. Ma być smaczny, sycący i niezbyt tuczący. Nawet, jeżeli przechodzi się na dietę nie zawsze przykłada się wagę do tego, jakie składniki mineralne i witaminy będą znajdować się w śniadaniu, obiedzie lub kolacji. Jest to błąd, ponieważ łatwo w ten sposób doprowadzić do braków w organizmie. Szczególnie braku białka, które jest przecież istotnym składnikiem budulcowym całego ciała. Żeby tego uniknąć należy zdecydować się na jedzenie produktów z dużą zawartością białka. Są wśród nich produkty mleczne, jogurty oraz kefiry, jak również warzywa. Jednak naprawdę niezastąpionym źródłem białka są jajka. Przez złą reklamę, dotyczącą podnoszenia cholesterolu w organizmie oraz właściwości tuczących, wiele osób zrezygnowało z nich w swoim jadłospisie. Stanowi to poważny błąd.
Jajka można jadać na kilkanaście sposobów. Przede wszystkim gotowane. Następnie na miękko, jajecznicę, omlet, jako dodatek do sałatek – niezależnie od postaci zawsze jest to tak samo korzystny składnik, który wspiera budowę mięśni, regeneruje ich urazy, a także pomaga schudnąć, ponieważ białko trawione jest w całości.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.