Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Zdrowe żywienie > Ryż i makaron

Rezygnacja ze słodyczy

Podjęcie decyzji o zmianie sposobu żywienia na zdrowszy wymaga na początku wielu wyrzeczeń. Odrzucenie tłuszczu, jedzenia fast foodów, picia gazowanych napojów. Jeżeli wcześniej nie korzystało się z tego rodzaju urozmaiceń kulinarnych przejście nie musi być bolesne, jednak odstawienie słodyczy budzi mieszane uczucia.
Zdrowy jadłospis nie wyklucza jedzenia ich już na zawsze, jednak niezbędne jest znaczące odstawienie batoników, ciastek, drożdżówek, ciasteczek oraz innych przekąsek, które często połączone są z popołudniową kawą lub z drugim śniadaniem w pracy. Problem z odstawieniem słodyczy bywa często sztucznie generowany, zasłaniany stwierdzeniem, że przecież organizm potrzebuje glukozy. Owszem, potrzebuje, jednak dostateczną ilość otrzymuje w jednym owocu i zazwyczaj nie potrzebuje większej i do tego sztucznie przetworzonej ilości. Z kolei osoby, które zdecydowały się na ten krok, szybko zauważają, że ubrania zaczynają być luźniejsze, a waga stopniowo spada.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.