Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Przyprawy > Zapomniany lubczyk

Ryby w jadłospisie

Słynna zachęta ze strony Unii Europejskiej żeby jadać ryby, ponieważ jest to bardzo zdrowe i wspiera gospodarkę nie powinna być ignorowana. Ryby istotnie mają wielkie znaczenie w diecie, a wciąż jada się ich za mało. Jest to niestety niekorzystne dla organizmu ze względu na to, że w rybach znajduje się bardzo dużo kwasu omega-3. Stanowi on jeden z bardziej potrzebnych składników odżywczych, zwłaszcza dla mózgu.
Z tego powodu ryby powinny być posiłkiem przynajmniej trzy razy w tygodniu, zwłaszcza że bogactwo ich podania jest niezwykle duże. Można je smażyć i grillować, dodając ziół, które w znaczący sposób poprawiają ich smak. Możliwe jest również gotowanie, marynowanie, opiekanie, podawanie w occie z cebulą i w galarecie. Wersji jest wiele, a na licznych stronach internetowych można znaleźć przepisy, które dodatkowo pomagają włączyć rybę w jadłospis. Dzięki temu nie musi być ona nudnym daniem, które je się z przymusu, lecz długo wyczekiwanym posiłkiem, który chce się powtarzać. Źródło: http://apteka-aker.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.