Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Zdrowie > Fast food

Słodkie dodatki

Mało kto całkowicie nie lubi słodyczy. Zazwyczaj słodki smak jest lubiany i chętnie sięga się po takie przekąski. Drugie śniadanie z miłym dodatkiem lub podwieczorek, od razu poprawiają nastrój. Warto jednak znać takie przekąski, które nie powodują, że po miesiącu nie można wejść w swoje spodnie.
Na czele zdrowej, ale słodkiej listy znajdują się batoniki owsiane. Najlepiej aby były domowej roboty, jednak nie każdy ma ochotę na zabawy w kuchni i przygotowywanie takich wypieków, więc można zadowolić się kupnymi. Są zdrowe i mają kilka, a nawet kilkanaście smaków do wyboru.
Kolejnym zdrowym przysmakiem są suszone owoce. Śliwki, morele, żurawina. Nie tylko sprawiają, że zmniejsza się zapotrzebowanie na czekoladę, ale są znacznie zdrowsze i mają niezwykły wpływ na organizm, m.in. na pęcherz moczowy. Poza nimi można jadać również migdały i orzechy, dla dodania słodkości, mogą być oblane miodem. Źródło: http://zdrofix.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.