Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Zdrowe żywienie > Zalety płatków owsianych

Suplementacja białkiem

Jak każdy początkujący czy też nie sportowiec wie, białko jest niezwykle ważnym elementem w treningowym jadłospisie. Pomoże nam w budowie tkanki mięśniowej i utrzymaniu włókien w dobrej kondycji. Wielu z nas wraz z rozpoczęciem treningu siłowego chce sięgać po suplementy ze zwiększoną zawartością białka. Czy aby na pewno jest to niezbędny krok? Moim zdaniem zdecydowanie nie. Na początku w zupełności jesteśmy w stanie pokryć zapotrzebowanie organizmu na białko modyfikując swój jadłospis i wprowadzając do niego zwiększoną ilość drobiu, jaj, chudego twarogu i warzyw strączkowych. Suplementacja białkiem staje się nieodzownym elementem dopiero w trakcie naprawdę intensywnych treningów i chęci znacznego przybrania na wadze, a tym samym pozyskania jak największej ilości tkanki mięśniowej. Początkowo jest ona zbędna, aczkolwiek jeśli ktoś woli stosować koktajle białkowe by wyglądać profesjonalnie zamiast białka zawartego w zwyczajnym jedzeniu to nie jest to zabronione. Źródło: http://gab-diet.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.