Jesteś tutaj: kurierzyzdrowia.pl > Trening > Suplementacja białkiem

Wypoczynek

Osoby, które wpadną w treningowy wir i złapią bakcyla, który nakazuje im ciągłe poprawianie swoich wyników często zapominają o wypoczynku. Trenują ciężko dzień w dzień nie dając organizmowi wystarczającego na regenerację czasu, nawet jeśli go mają. Umysł podpowiada im bowiem, że leniuchowanie jest złe, a wolny czas można spożytkować na aktywność fizyczną. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Z leżenia na kanapie nie przerzucajmy się na ciągłe siedzenia na siłowni. Taki wysiłek nie tylko nie pomoże nam w osiągnięciu idealnej sylwetki, ale może zaszkodzić. Mowa tutaj o poważnych konsekwencjach zdrowotnych jakie za sobą niesie, ale także o ubytkach w wyglądzie. Zbyt krótki czas regeneracji mięśni może doprowadzić do ich systematycznego niszczenia, a tym samym zamiast idealnej, pięknej i wyrzeźbionej sylwetki zafundujemy sobie spalanie mięśni, które w zamyśle mieliśmy budować. Z wysiłkiem jak ze wszystkim – co za dużo to nie zdrowo. Musimy dać sobie czas na odpoczynek i zebranie sił, a ciągłe, bardzo intensywne treningi stosowane bez wytchnienia nie przynoszą efektów.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.